30 stk/masse Kroppen Varmere Stick Varig Heat Plaster Holde Hånd Fødder Foden Varm Pasta Puder Pad Vinter nødvendigt

Bedømmelse

kr169.51

kr211.89

Ny vare

1 Varer

Tags: halm cocktail slank, lang læder dame, prado lager kuffert, halm pude 60 cm, nasa stof mærkat, solbriller foldiing, iphone 7 herren ringe, størrelsen frynser sweater, rotary c spænde skruestikken.

Produktet er Pasta patches.blød,slanke og fleksible.Ingredienser: jern pulver, salt, aktivt kul, vand, etc.Mængden, den kolde kuldegysninger, kvindelige menstruationscyklus pleje, midaldrende mennesker, såsom reumatoid ledsmerter, levere koldt, varm omsorg.For arbejde i marken, bjerge camping, polarekspeditioner, vinter turisme, skiløb, fiskeri og andre udendørs sportsgrene til at levere varme beskyttelse.Dette produkt kan levere varme til løbende at kroppen, med nogle lindre gigt og koldt, har medicinske virkninger, hævelse smerte.Specifikationer: 133 * 100mm Varme tid: 8-10 timer i Gennemsnit temperatur: 53 Maksimale temperatur: 63 Brugt af: Mængden for den kolde kuldegysninger, kvindelige menstruationscyklus pleje, midaldrende mennesker, såsom reumatoid ledsmerter, levere koldt, varm omsorg.For arbejde i marken, bjerge camping, polarekspeditioner, vinter turisme, skiløb, fiskeri og andre udendørs sportsgrene til at levere varme beskyttelse.Dette produkt kan levere varme til løbende at kroppen, med nogle lindre gigt og koldt, har medicinske virkninger, hævelse smerte.Bemærk: 1.Produktet bør anbringes på ydersiden af undertøj, ikke direkte knyttet til huden 2.Vær forsigtig ved lave temperaturer brænder.long-time-varme fra kroppen vil producere rødme, blærer og andre symptomer.Den maksimale varme temperatur er 66, skal du ikke bruge det, mens du sover om natten. 3.Gravide kvinder og diabetiske patienter, og blokerede blodcirkulationen er forpligtet til at bruge under vejledning af en læge. 4.Børn, handicappede eller følsom hud bør bruge mere opmærksomhed i den lave temperatur brænder ske. 5.Du bedes holde produkter, for at undgå plast emballage produkter, vakuum poser skade eller skader, eller det produkt, vil mislykkes.((åbne vakuum poser skal bruges med det samme, varme effekten vil vare 12 timer) 6.Produkter i et tørt, mørkt sted, for at bevare. 7.Holdbarhed: 3 år.

HANRIVER

Mærke HANRIVER